PROGRAM

Konference o e-mailové komunikaci v ČR

arrow 5. října 2017
time Registrace od: 08:00 - 09:00
Čas konání akce: 09:00 - 17:00
place Konferenční centrum City,  Na Strži 1702/65, Praha 4

09:00
09:05

Úvodní slovo

09:05
09:55

Email Marketing in 2017 and beyond

Postavení e-mailu v roce 2017. Jaké jsou novinky a nejnovější trendy. Vyplatí se připravovat interaktivní e-maily a jaké jsou jejich výhody anebo naopak jejich slabiny? Dozvíte se nemálo o dostupnosti e-mailu a proč je e-mail stále klíčem v komunikaci díky své důvěryhodnosti. Nemůžeme opomenout oblast umělé inteligence a strojového učení v e-mailu. Je to jen další buzzword, uměle nafouklá bublina, anebo je budoucnost e-mailu právě v této oblasti a které prvky již můžeme pomocí AI ovlivnit a s jakými výsledky? V neposlední řadě si ukážeme pár inspirací ze zahraničí.

Alex Ilhan Alex Ilhan
Senior Email Developer
Email on Acid
i
09:55
10:35

Innovations in Email Marketing – User Profiling, Deliverability, Advanced Personalization

Vyslyšeli jsme vaše přání a s Frankem se potkáváme podruhé, tentokrát však s reálnou případovou studií ze zahraničí. Žádný slideware, nadhodnocená čísla či marketingově prodejní přednáška. Toto v hlavním sále E2020 nečekejte a nedoufejte, že naleznete! :-) Jaký význam má automatizace? Jak lze pomocí detailnějších analýz a propojení více kanálů docílit lepších výsledků? A jak vypadá spolupráce mezi ESP a klientem na západ od našich hranic? To vše s malou odbočkou, jak se z doručitelnosti stává alfa a omega e-mail marketingu, se máte šanci dozvědět.

Frank Strzyzewski Frank Strzyzewski
Managing Director
XQueue GmbH
i
10:35
11:00

Coffee break

11:00
11:50

Five things I learned about relevancy from sending 53 million big shiny eCommerce emails

Jak je těžké být úspěšným freelancerem v oblasti e-mail marketingu? Musíte mít k tomu, abyste byli úspěšní, za sebou agenturu či dobře známé ESP? Becs nám ukáže, že to jde „jen“ díky dostatečné erudovanosti, snaze o inovace a touze podělit se o všechny nabyté zkušenosti. Které nám ostatně představí ve svojí přednášce, kterou si vybrala pro letošní Litmus Live, a ze které se budete moci potěšit i vy, návštěvníci E2020.

Becs Rivett-Kemm Becs Rivett-Kemm
Email Marketing Expert
Conversio
i
11:50
12:35

Case study

Připravujeme pro vás další zahraniční případovou studii z trhů, které jsou pro expanzi z prostředí českého podnikání zajímavé a rozhodně by neměly zůstat opomenuty. Těšte se na více informací. Již brzy zveřejníme :-)

Krzysztof Jarecki Krzysztof Jarecki
CEO
Expert Sender
i
12:35
13:30

Oběd

13:30
14:15

How Marketing is being reinvented in the Cognitive World

S Derickem se přeneseme do světa korporátního byznysu. Jak důležitá byla akvizice Silverpopu pro IBM a proč je Watson stěžejním produktem společnosti IBM? Jak do této koncepce zapadá IBM Watson Campaign Automation a mnoho dalšího se dozvíme od osobnosti, která je bezmála čtvrtstoletí spojená s IBM a oblastí strategie multichannelu, jejím rozvojem u zákazníků a zpětné vazbě od nich.

Derick Wiesner Derick Wiesner
European Digital Marketing Leader
IBM Watson Customer Engagement
i
14:15
14:45

Pre-marketing, pre-segmentace a moderní možnosti online akvizice

Myslíte si, že je možné dělat personalizaci po několika týdnech od získání nového kontaktu? Ideálně s nákupní historií, informacemi z registrace a preferenčního centra? Tato přednáška vás vyvede z omylu. Je možné personalizovat již v akvizičním procesu! A tím výrazně zvyšovat úspěšnost získávání nových zákazníků – o náskoku před konkurencí ani nemluvě. Jaké jsou tedy možnosti moderní online akvizice s minimálními náklady a nároky na implementaci? A jakých bychom měli dosahovat výsledků v roce 2017 a pomocí jakých technik?

Martin Halama Martin Halama
Senior Email Marketing Specialist
ACOMWARE
i
14:45
15:15

Česká case study: Nebaví vás sledovat stále stejné případovky na různých konferencích? Nás také ne :-)

A tak jsme pro vás připravili zcela novou případovou studii. Podrobnosti týkající se segmentu a klienta samotného zveřejníme v následujících týdnech.

15:15
15:40

Coffee break

15:40
16:20

Bude doplněno

16:20
17:00

Panelová diskuze

Panelová diskuze: Co by to bylo za konferenci bez panelové diskuze? Do které jsme vybrali zástupce různých odvětví, a které budeme postupně představovat.

11:50
17:00

ESP Workshopy

Chcete navštívit konkrétní workshop? Vidět, jak vybraná ESP fungují v praxi? Jak je možné data segmentovat a jak vyzrát na automatizaci? Co vše dělá konkrétní ESP pro lepší doručitelnost? A mnoho dalšího zajímavého včetně možnosti položení záludných otázek, na které dostanete odpověď v podobě praktické ukázky, se dozvíte na našich workshopech. Neváhejte a dobře si rozmyslete, které ESP chcete vidět, počet míst je omezen! :-)

11:50
17:00

Jak zvládnout 14 kampaní denně, 5 dní v týdnu?

Přece jednoduše, v “Excellu”…  

Na konkrétním příkladu firmy BRASTY GROUP ukážeme, jak pomocí Google Spreadsheets řídí obsah kampaní, které rozesílají ve 14 různých mutacích do 6 zemí v Evropě. Příprava produktových newsletterů je tak otázkou chvilky a zvládne ji skoro každý. 

A to není vše, ještě minimálně dvě přednášky doplníme a časy upřesníme :-) Pokud máte zájem přednášet i vy, dejte nám prosím vědět prostřednictvím Call for Papers!

Nejlepší vybereme a čeká je vystoupení v odpolední části programu konference. Tak neváhejte :-)

   

VSTUPENKY za 3 900 Kč bez DPH



Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2017 Emailing2020.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA