PROGRAM

Konference o e-mailové komunikaci v ČR

arrow 5. října 2017
time Registrace od: 08:00 - 09:00
Čas konání akce: 09:00 - 17:00
place Konferenční centrum City,  Na Strži 1702/65, Praha 4

09:00
09:05

Úvodní slovo

09:05
09:55

Email Marketing in 2017 and beyond

Postavení e-mailu v roce 2017. Jaké jsou novinky a nejnovější trendy. Vyplatí se připravovat interaktivní e-maily a jaké jsou jejich výhody anebo naopak jejich slabiny? Dozvíte se nemálo o dostupnosti e-mailu a proč je e-mail stále klíčem v komunikaci díky své důvěryhodnosti. Nemůžeme opomenout oblast umělé inteligence a strojového učení v e-mailu. Je to jen další buzzword, uměle nafouklá bublina, anebo je budoucnost e-mailu právě v této oblasti a které prvky již můžeme pomocí AI ovlivnit a s jakými výsledky? V neposlední řadě si ukážeme pár inspirací ze zahraničí.

Alex Ilhan Alex Ilhan
Senior Email Developer
Email on Acid
i
09:55
10:35

Innovations in Email Marketing – User Profiling, Deliverability, Advanced Personalization

Vyslyšeli jsme vaše přání a s Frankem se potkáváme podruhé, tentokrát však s reálnou případovou studií ze zahraničí. Žádný slideware, nadhodnocená čísla či marketingově prodejní přednáška. Toto v hlavním sále E2020 nečekejte a nedoufejte, že naleznete! :-) Jaký význam má automatizace? Jak lze pomocí detailnějších analýz a propojení více kanálů docílit lepších výsledků? A jak vypadá spolupráce mezi ESP a klientem na západ od našich hranic? To vše s malou odbočkou, jak se z doručitelnosti stává alfa a omega e-mail marketingu, se máte šanci dozvědět.

Frank Strzyzewski Frank Strzyzewski
Managing Director
XQueue GmbH
i
10:35
11:00

Coffee break

11:00
11:50

Five things I learned about relevancy from sending 53 million big shiny eCommerce emails

Jak je těžké být úspěšným freelancerem v oblasti e-mail marketingu? Musíte mít k tomu, abyste byli úspěšní, za sebou agenturu či dobře známé ESP? Becs nám ukáže, že to jde „jen“ díky dostatečné erudovanosti, snaze o inovace a touze podělit se o všechny nabyté zkušenosti. Které nám ostatně představí ve svojí přednášce, kterou si vybrala pro letošní Litmus Live, a ze které se budete moci potěšit i vy, návštěvníci E2020.

Becs Rivett-Kemm Becs Rivett-Kemm
Email Marketing Expert
Conversio
i
11:50
12:35

One-time buyers: How to engage them to convert into frequent buyers?

So you've got a whole lot of customers who make one purchase and that's the end of their customer journey with you? It's much more expensive to acquire new customers than it is to retain them. Learn how a 5% increase in retention can increase your revenue by 125%.

Dominik Krześlak Dominik Krześlak
Senior Account Manager
Expert Sender
i
12:35
13:30

Oběd

13:30
14:15

How Marketing is being reinvented in the Cognitive World

S Derickem se přeneseme do světa korporátního byznysu. Jak důležitá byla akvizice Silverpopu pro IBM a proč je Watson stěžejním produktem společnosti IBM? Jak do této koncepce zapadá IBM Watson Campaign Automation a mnoho dalšího se dozvíme od osobnosti, která je bezmála čtvrtstoletí spojená s IBM a oblastí strategie multichannelu, jejím rozvojem u zákazníků a zpětné vazbě od nich.

Derick Wiesner Derick Wiesner
European Digital Marketing Leader
IBM Watson Customer Engagement
i
14:15
14:45

Pre-marketing, pre-segmentace a moderní možnosti online akvizice

Myslíte si, že je možné dělat personalizaci po několika týdnech od získání nového kontaktu? Ideálně s nákupní historií, informacemi z registrace a preferenčního centra? Tato přednáška vás vyvede z omylu. Je možné personalizovat již v akvizičním procesu! A tím výrazně zvyšovat úspěšnost získávání nových zákazníků – o náskoku před konkurencí ani nemluvě. Jaké jsou tedy možnosti moderní online akvizice s minimálními náklady a nároky na implementaci? A jakých bychom měli dosahovat výsledků v roce 2017 a pomocí jakých technik?

Martin Halama Martin Halama
Senior Email Marketing Specialist
ACOMWARE
i
14:45
15:15

Chatbot jako univerzální uživatelské rozhraní: Fantazie nebo realita

Přednáška představí na obecné úrovni principy a výhody konverzačního rozhraní (chatbot) v podnikovém prostředí. Definuje hlavní funkce, které musí konverzační rozhraní splňovat, aby mohlo být úspěšně nasazeno v podnikovém prostředí. Následně bude prakticky představen chatbot na platformě IBM Bluemix, a to jak tyto požadavky splňuje. Na závěr bude představeno několik případových studií.

Tomáš Kadlec Tomáš Kadlec
IBM Certified IT Architect
IBM Česká republika
i
15:15
15:40

Coffee break

15:40
16:00

Jak neztratit brand v e-mailingu a několik trendů k tomu

E-mailing je obvykle spojován hlavně s technologiemi, personalizací a výkonem. Celá řada značek zapomíná na to, že e-mailing je také důležitým kanálem pro budování vlastní značky. Marek Říha z Acomware s vámi projde několik základů budování značky. Zároveň zrekapituluje trendy letošního roku a představí pár trendů na rok 2018.

Marek Říha Marek Říha
Head of Consulting
ACOMWARE
i
16:00
16:25

Nechejte e-mailové kampaně na umělé inteligenci. S trochou pomoci to zvládne líp než člověk

Jožo Kováč Jožo Kováč
Product Marketing Manager
Exponea
i
16:25
17:00

Panelová diskuze

Panelová diskuze: Co by to bylo za konferenci bez panelové diskuze? Do které jsme vybrali zástupce různých odvětví, a které budeme postupně představovat.

Panelová diskuze
Tomáš Haškovec
/SpokojenyPes.cz,
Dominik Píchal/Grizly.cz,
Milan Polák/Different.cz
i

  

Akce již proběhla



2. ročník
18+
vystupujících
2
sály
14+
hodin přednášek a workshopů
1
večerní afterparty #emailing2020
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2017 Emailing2020.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA