WORKSHOPY


11:00
11:30

Umělou inteligencí k profitabilnímu emailingu

Jak v dnešní době udělat efektivní emailingovou kampaň? Umělá inteligence pomáhá marketérům realizovat známou mantru: “správná informace, ve správný čas, správným lidem.” Na workshopu si povíme o metodách ovlivňujících ideální čas a frekvenci rozesílky kampaní.

--

How to create an effective emailing campaign nowadays? Artificial Intelligence helps marketers to realize a familiar mantra: "right information, at the right time, to the right people." At the workshop, we will discuss the methods that affect the ideal time and frequency of campaigns distribution.
]]>
Tereza Řezníčková (CZ)</br><b>Exponea</b> Tereza Řezníčková (CZ)
Exponea

Customer Success Manager
i
11:50
12:35

Dynamizace s personalizací v grafice

Využití kombinace personalizace s dynamizací v grafice a následné využití v e-mailové komunikaci se pomalu dostává i do našich končin.
Dynamizace nastavuje novou a svěží formu komunikace se zákazníky.
---
Use of a combination of personalization with dynamics in graphic design and subsequent use in the e-mail communication is becoming more popular. Dynamization sets a new form of communication with customers.
]]>
Jakub Malý (CZ)</br><b>ACOMWARE</b> Jakub Malý (CZ)
ACOMWARE

Senior E-mail Marketing Specialist
i
12:35
13:30

Oběd

Oběd | Lunch Oběd | Lunch
i
14:00
14:45

Advanced email personalization in Maileon

Haiman will demonstrate how you get more information about an recipient even if you only know the e-mail address. After that he will talk about personalization and how easy it is to show every recipient individuell content and offers without knowing a lot about him. Also he will demonstrate how to send personalized offers via a follow up mailings in the marketing automation based on the reaction of recipients. Haiman will also demonstrate how easy it is to use the mail eon recommendation engine to show personalized offers to each recipient.

 

]]>
Haiman Benyamin (DE)</br><b>XQueue GmbH</b> Haiman Benyamin (DE)
XQueue GmbH

Senior Sales manager
i
14:45
15:30

Jak nakládat se svými zákazníky individiuálně: Tipy jak vytvořit úspěšnou perzonalizovanou marketingovou kampaň

Koncová perzonalizace se stává standardem pro marketingový mail, nicméně jak se ujistit, že je s cílovým zákazníkem zacházeno individuálně? A jak zajistit, že k němu zpráva dojde v ideální čas při použití optimálního obsahu?

Jedna věc je jistá: není v lidských silách zvládnout takto širokou perzonalizaci. Pokud chcete udržet krok se stále rostoucími požadavky Vašich klientů, potřebujete se zaměřit na technologie umělé inteligence.

V rámci tohoto workshopu budeme pracovat s několika možnostmi, jak zlepšit Vaši perzonalizaci a zajistit jak růst konverze, tak Vašich obratů.

 --- 

1-2-1 personalization is becoming the standard in email marketing but how do you ensure that you are treating your customers as individuals and reaching out to them at the best time and with relevant content? One thing is for certain, human driven personalization simply doesn’t scale. So if you want to attend to your customers’ ever increasing demands, you need to start leveraging AI driven technologies. In this workshop, we will have a look at a few options to improve your personalization and ensure that your increasing conversion rates are helping you reach your revenue goals.

]]>
Eva Smit (AUS) / Dominik Hajda (AUS)</br><b>Emarsys</b> Eva Smit (AUS) / Dominik Hajda (AUS)
Emarsys

Sales Manager CEE / Lead Implementation Consultant
i
15:30
16:00

Efektivní budování e-mailové databáze pomocí chatbota

Využijte chatbota pro Messenger a získejte tisíce e-mailů a dalších dat o uživatelích. Na příkladech z praxe se dozvíte, na co vše je možné chatboty využít, jaké další možnosti kromě získání e-mailů nabízejí a jak je zapojit do strategie budování databáze - vše samozřejmě v souladu s GDPR.

---

Take the advantage of the chatbot for Messenger and get thousands of e-mails and other user data. On the basis of examples, you will learn how to work with chatbots, explore many options for their use except generating e-mail contacts, and how to integrate them into a database building strategy - all of course in accordance with GDPR.

]]>
David Krásenský (CZ)</br><b>Posilatko.cz</b> David Krásenský (CZ)
Posilatko.cz

E-mail Marketing Strategist
i
16:00
16:30

Jak umělá inteligence mění marketing

In this session participants will see demonstration of how artificial intelligence is transforming the way we do marketing and innovate.

---

Na tomto workshopu účastnícu uvidí demonstraci, jak umělá inteligence mění marketing a inovace. 

]]>
Klemen Koselj (SI)
IBM

Customer Solutions Professional Watson Marketing
i
2. ročník
2
sály
10+
vystupujících
12+
hodin přednášek a workshopů
1
večerní afterparty #Emailing2020
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2018 Emailing2020.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA