WORKSHOPY

Konference o e-mailové komunikaci v ČR

arrow 5. října 2017
time Registrace od: 08:00 - 09:00
Čas konání akce: 09:00 - 17:00
place Konferenční centrum City, Na Strži 1702/65, Praha 4


WORKSHOPY jsou součástí konference 

11:00
11:30

Jak funguje e-mailing s využitím marketing cloudu dnes?

  • Jaké jsou konkrétní příklady využití e-mailů a predikcí?
  • Jak mohou jednotlivé recommendations pomoci vašemu byznysu?
  • Jaký je e-mailový marketing podporovaný A.I.?
  • Propojení e-mailového kanálu s ostatními webovými komunikačními prostředky a další omni-kanálové řešení
  • Posílání dat přes webhooky do externích databází, call center až po kamenné obchody
Peter Gábriš Peter Gábriš
Value Delivery Consultant
Exponea
i
11:50
12:35

Automatizace jsou více než jen přání k svátku aneb začněte s multichannel marketingem

Díky obavám z přílišné finanční i časové náročnosti spousta online specialistů nevyužívá své marketingové nástroje na plno. V oblasti e-mailingu většina nastaví přání k svátku, welcome kampaň po registraci a za maximum je považována připomínka opuštěného košíku, která je často posílána bez konkrétního opuštěného produktu. Na workshopu si proto ukážeme, jak efektivně využívat data o zákaznících a jak snadné může být nastavit základní i složitější automatické kampaně. Nebudou chybět ani konkrétní příklady multichannel automatizací. Naučíte se, jak posílat automatické e-maily a ve stejný čas automaticky zobrazovat reklamu na Facebooku na základě chování zákazníka nebo jak pracovat s SMS-kami.

Jakub Stupka Jakub Stupka
Co-owner
Ecomail.cz
i
12:35
13:30

Oběd

13:30
14:00

How to segment & automate to grow average customer value with e-mail

V tomto workshopu se z reálných příkladů e-shopu MK Cafe Fresh dozvíte, jak zvýšit průměrnou hodnotu zákazníka. Zjistíte, jak získat, analyzovat údaje o nákupu a transakcích zákazníků, jak je segmentovat a vytvářet automatizované programy s cílem angažovat zákazníky personalizovaným obsahem, který zvýší průměrnou hodnotu jejich objednávek.

Bez překladu.

Dominik Krześlak Dominik Krześlak
Senior Account Manager
Expert Sender
i
14:00
14:30

How to engage them to convert into frequent buyers?

A mix between standard and advanced Maileon features like:

  • Quick presentation about how easy it is to create, send and report an email campaign  
  • Personalization options (images, dynamic, texts, sendout time, …)
  • Account configuration (modules, rights & roles, skins)
  • Content functions (RSS2Email, SmartContent, Skriptlets, mobile optimization, image slicing, Countdown …)
  • Template building
  • Reporting highlights
Haiman Benyamin Haiman Benyamin
Senior sales manager

XQueue GmbH
i
14:30
14:50

Jak zvládnout 14 kampaní denně, 5 dní v týdnu?

Přece jednoduše, v “Excelu”…  

Na konkrétním příkladu firmy BRASTY GROUP ukážeme, jak pomocí Google Spreadsheets řídí obsah kampaní, které rozesílají ve 14 různých mutacích do 6 zemí v Evropě. Příprava produktových newsletterů je tak otázkou chvilky a zvládne ji skoro každý.

Pavel Pola Pavel Pola
E-mailing enthusiast
Etnetera Activate
i
14:50
15:00

Jak zvýšit efektivitu e-mail marketingu pomocí obsahu

Zjistěte, jak pomocí obsahového marketingu získat více kontaktů na potenciální zákazníky, více informací o tom, co koho zajímá a jak se získanými údaji správně pracovat. Kromě tipů z praxe přidá Josef Řezníček i konkrétní čísla z vybraných kampaní.

Josef Řezníček Josef Řezníček
Senior Marketing Strategist
Včeliště.cz
i
15:15
15:40

Coffee Break

15:40
16:25

Workshop s IBM Watson Campaign Automation

Přijďte se podívat na praktické demo nástroje IBM Watson Campaign Automation (dříve Silverpop). V reálném čase Vám ukážeme způsob práce se zákazníkem na DEMO e-shopu, kam se budete moci v průběhu workshopu registrovat. Ukážeme si dynamickou segmentaci na základě chování zákazníka, kampaň opuštěný košík spuštěnou ve zrychleném režimu, ale také cílení na zákazníka personalizovanou push notifikací. Vše si budete moci vyzkoušet v roli zákazníka.

Petr Cikán Petr Cikán
Head of Email Marketing
ACOMWARE
i
16:25
16:35

Jak jsme se naučili zeptat se na zpětnou vazbu přes e-mail

Staffino je inovativní způsob získávání zpětné vazby a skutečný insight zákazníka. Kromě sběru spontánních hodnocení jsme spustili vyžádané hodnocení přes e-mail a nedávno i SMS. S rostoucím počtem klientů a odeslaných e-mailů jsme se učili, jakým způsobem získat vysokou míru konverze = co největší počet hodnocení. Co všechno vyplývá z výše konverze? Co funguje a nefunguje a jaké drobnosti můžou výrazně ovlivnit rozhodnutí zákazníka, jestli si email otevře a napíše svoje hodnocení.

Zuzana Maderová Zuzana Maderová
Country Manager CZ
Staffino
i
2. ročník
18+
vystupujících
2
sály
14+
hodin přednášek a workshopů
1
večerní afterparty #emailing2020
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2017 Emailing2020.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA