Hlavními tématy 4. ročníku byly interaktivní e-maily, umělá inteligence nebo budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Nechyběly ani workshopy o automatizaci e-mailingu nebo využití technologie AMP.
Účastníci nahlédli do budoucnosti e-mailingu s cílem předběhnout dobu i konkurenci. Na 3. ročníku konference Emailing 2020 načerpali inspiraci a know-how od těch nejvlivnějších světových odborníků. Dozvěděli se, jaké byly aktuální trendy v e-mailovém marketingu a které z nich by významně ovlivňovali následující měsíce a roky. Emailing 2020 byl již třetím rokem největší nezávislou konferencí o e-mailové komunikaci v ČR.
Hlavními tématy byly význam a přínosy e-mailu v komunikaci, vytěžování e-mailu jako silného prodejního nástroje a jeho využití pro budovaní loajality. Nechyběly ani nové informace o marketingové automatizaci nebo chytrém využívání zákaznických dat a chování.
To nejzajímavější z konference se dočtete v reportáži.
Na 2. ročníku konference Emailing 2020 účastníci čerpali inspiraci a know-how od těch nejvlivnějších světových odborníků. Dozvěděli se, jaké jsou aktuální trendy v e-mailovém marketingu a které z nich ho budou významně ovlivňovat v příštích měsících a letech.
Hlavními tématy byly význam a přínosy e-mailu v komunikaci, vytěžování e-mailu jako silného prodejního nástroje a jeho využití pro budovaní loajality. Nechyběly ani nové informace o marketingové automatizaci nebo chytrém využívání zákaznických dat a chování.
To nejzajímavější z 2. ročníku se dočtete v reportáži.
E-mailing, CRM, data a automatizace. Tato čtyři hlavní témata 1. ročníku konference Emailing2020 přilákala do Prahy celkem 200 marketérů. Program konference probíhal paralelně ve dvou sálech, kdy součástí bylo více než deset přednášek, případové studie nebo panelová diskuse.
První ročník reagoval na tehdejší situaci na trhu. Přestože e-mailing představoval nedílnou součást online marketingu, konference mu věnovaly pouze omezenou pozornost. Proto jsme se rozhodli uspořádat akci, která se bude zabývat ožehavými tématy nejen e-mail marketingu. Program počítal s přesahem i do kreativy, dat a CRM.
To nejpodstatnější z 1. ročníku najdete v reportáži.
Využijte příležitosti a potkejte naživo přední světové odborníky na e-mail marketing.