🇨🇿
Elliot Ross je nadšenec, co se týče prosazování emailového designu, aby si uživatelé mohli užít toho nejlepšho zážitku. Založil společnost ActionRocket, tvůrčí studio pro e-mail, a je spoluzakladatelem Taxi for Email, platformy, která pomáhá marketingovým týmům vytvářet skvělé e-mailové kampaně.
Specializuje se na tvůrčí strategii, design a vývoj určený pro doručenou poštu. V uplynulých 16 letech navrhl oceňované kampaně pro značky, mezi které patří London 2012, BBC, IKEA, British Airways a Sky.
Přednáší o e-mailovém designu na konferencích pro Litmus, eBay a IBM, je autorem blogu Email Design Review a spolumoderátorem podcastu Email–The Podcast. Jeho britství mu brání říkat si „myšlenkový lídr“, ale ostatní lidé ho tak nazývají.
🇬🇧
Elliot Ross is passionate about pushing email design to provide the best experience possible for users. He founded ActionRocket, the creative studio for email, and co-founded Taxi for Email, a platform that helps marketing teams make great email campaigns.
He specialises in creative strategy, design and development that works in the inbox. Over 16 years he’s designed award winning campaigns for brands including London 2012, BBC, IKEA, British Airways and Sky.
He speaks on email design at conferences for Litmus, eBay and IBM, authors the Email Design Review blog and co-hosts Email–The Podcast. His sense of Britishness precludes him from calling himself a “thought leader”, but other people have.