🇨🇿
Jenna Tiffany je zakladatelkou a strategickou ředitelkou společnosti Let’sTalk Strategy, která poskytuje strategické poradenské služby v rámci digitálního marketingového mixu. Jenna díky své více než desetileté zkušenosti s B2B i B2C marketingem získala ocenění ‘Chartered Marketer’ a je nově zvolenou členkou IDM. Jenna pomáhala vytvořit digitální a e-mail marketingovou strategii například firmám Shell, Hilton nebo World Duty Free.
Jako uznávaná expertka je Jenna jednou ze zvolených členek prestižní rady pro e-mail marketing DMA UK, která nastavuje nejlepší postupy v oboru a podílí se na nejnovějších výzkumech. Jenna je také marketingovou lektorkou na CIM, uznávanou komentátorkou a vydavatelkou, pravidelně sdílí své zkušenosti na marketingových akcí po celé Evropě. Jenna komentuje nejnovější trendy v oblasti e-mailového marketingu a nedávno vydala příručku ‘Smart Insights guide to creating a successful welcome email journey’.
🇬🇧
Jenna Tiffany is the founder and strategic director of Let’sTalk Strategy, which provides strategic consulting services within the digital marketing mix. With more than 10 years of experience in B2B and B2C marketing, Jenna has won the ‘Chartered Marketer’ award and is a newly elected IDM member. Jenna has helped create digital and email marketing strategies for companies such as Shell, Hilton and World Duty Free.
As a recognized expert, Jenna is one of the elected members of DMA UK’s prestigious e-mail marketing board, which sets the industry’s best practices and participates in the latest research. Jenna is also a marketing lecturer at CIM and a renowned commentator and publisher, regularly sharing her experience at marketing events across Europe. Jenna comments on the latest trends in email marketing and has recently released the handbook ‘Smart Insights guide to creating a successful welcome email journey’.