🇨🇿
Kate Barrett je zakladatelkou eFocus Marketing – agentury se specializací na e-mail marketing, která poskytuje poradenství, management a školení společnostem po celém světě. Díky prokázaným dosavadním úspěchům a více než deseti letům praxe v oblasti e-mail marketingu (zvyšování výsledků v poměru otevření a kliknutí k prodeji), odborným znalostem a nadšení Kate pomohla velké řadě společností v rozvoji komplexních strategií, které cílí na odběratele se správnou zprávou, zaslanou správné osobě, ve správný čas, stejně tak i se zavedením, správou a optimalizací těchto kampaní a řešením složitých problémů e-mail marketingu včetně problémů s doručitelností.
Mezi společnosti, se kterými spolupracovala/školila, patří Nissan, Marks & Spencer, Argos, Vision Direct, BT, TUI, Soletrader, Maybourne Hotel Group, Photobox, MyVoucherCodes, M&M Direct a Adidas, a mnoho dalších. Vcítila se do Vaší situace a to samé dnes dělá pro klienty. Ví, jaké to je pracovat na strategické úrovni, stejně jako být den co den v terénu a vytvářet a optimalizovat kampaně.
Kate je přes 3 roky členkou rady DMA Email, pravidelně přednáší na akcích po celém světě, bloguje a přispívá do Smart Insights a školí pro IDM. Kate vždy drží krok s posledními novinkami ze světa e-mail marketingu, trendy a technikami, které naplňují její nadšení pro tento průmysl.
Kate je také autorkou nedávno publikované knihy „E-telligence: email marketing isn’t dead, the way you’re using it is“.
🇬🇧
Kate Barrett is the founder of eFocus Marketing – a specialist email marketing agency providing consultancy, management and training services to companies around the world.
With a proven track record and well over a decade’s experience in the email marketing arena (increasing results from opens and clicks to sales), Kate’s expertise and passion has helped a large range of companies develop comprehensive strategies to target subscribers with the right message, sent to the right person, at the right time, as well as implement, manage and optimise those campaigns and solve complex email marketing issues including deliverability challenges.
Some of the companies she has worked with/trained include Nissan, Marks & Spencer, Argos, Vision Direct, BT, TUI, Soletrader, Maybourne Hotel Group, Photobox, MyVoucherCodes, M&M Direct and Adidas, among many others. She’s walked in your shoes and still does for clients today. She knows what it’s like to work at a strategic level, as well as being in the trenches day to day, creating and optimising campaigns.
Having been an elected member of the DMA Email Council for over 3 years, regularly speaking at events around the world, blogging, and being a contributor to Smart Insights and a trainer for the IDM, Kate is always up to date with the latest email marketing news, trends and techniques to feed her passion for the industry.
Kate is also the author of the recently released book ‘E-telligence: email marketing isn’t dead, the way you’re using it is’